Με νέο μπλακ άουτ χειρότερο, αυτού που σημειώθηκε το καλοκαίρι απειλείται η αγορά, με το μέτρο της επίταξης των ιδιοκτητών φορτηγών-βυτιοφόρων Δ.Χ. να μην έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Προβλήματα ενδέχεται να δημιουργηθούν και στην αγορά υγρών καυσίμων, καθώς οι βυτιοφορείς κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους και σταδιακά, σε όλη την Ελλάδα, αποφασίζουν αποχή από τα καθήκοντά τους. Προς στιγμήν, όμως, ο ανεφοδιασμός των πρατηρίων υγρών καυσίμων διεξάγεται ομαλά.
Ακόμη και σήμερα στις περισσότερες οδικές εθνικές αρτηρίες παραμένουν ακινητοποιημένα τουλάχιστον 800 φορτηγά και βυτιοφόρα, ενώ οι ιδιοκτήτες τους επιδίδονται σε έναν ιδιότυπο ανταρτοπόλεμο και διαμηνύουν ότι τα οχήματά τους «βρίσκονται στη διάθεση της κυβέρνησης, προκειμένου με δικά της έξοδα και προσωπικό να τα θέσει σε λειτουργία».
Όσοι μεταφορείς αποφασίζουν να εκτελέσουν τα καθήκοντά τους δέχονται τους προπηλακισμούς των συναδέλφων συνδικαλιστών τους.
Ως αποτέλεσμα, πολλές μεταποιητικές και εξαγωγικές βιομηχανίες αναστέλλουν μερικώς ή ολικώς την παραγωγή, ελλείψει καυσίμων και πρώτων υλών, ενώ εμφανίζονται μεγάλες ελλείψεις σε βασικά αγαθά.
Παράλληλα, στα 2 εκατ. ευρώ ανέρχονται οι ημερήσιες ζημιές που καταγράφουν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των logistics, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς & Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος (ΣΥΝΔΔΕ&L).
Η αντιπαράθεση συνδικαλιστών – κυβέρνησης αναμένεται να κορυφωθεί την επόμενη Τετάρτη, οπότε αναμένεται να ψηφιστεί το νομοσχέδιο στην Βουλή.
Επί ποδός οι σιδηροδρομικοί
Έκρυθμη παραμένει η κατάσταση και στο μέτωπο των σιδηροδρομικών μεταφορών, με τους σιδηροδρομικούς να έχουν αποφασίσει διαδοχικές απεργιακές κινητοποιήσεις.
Η σύγκρουση της ομοσπονδίας σιδηροδρομικών, τουλάχιστον σε επικοινωνιακό επίπεδο, συνεχίστηκε και το σαββατοκύριακο, με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Ν. Κιουτσούκη να έχει αποστείλει σειρά ανακοινώσεων κατά του Δ. Ρέππα, στις οποίες, μεταξύ άλλων, αναφέρονται επί λέξει:
«Ο κ. Ρέππας όταν έλεγε ότι οι εργαζόμενοι στον ΟΣΕ πρέπει να χάσουν κάτι εννοούσε τα πάντα προφανώς για να εξυπηρετήσει τα ΄αφεντικά του΄!!! Ο δε κ. Παπακωνσταντίνου όταν μας είπε ότι πρέπει να ξεβολευτούμε είχε πάρει εντολή ήδη από τα αφεντικά του!!!. Οι υποτελείς δούλοι-μαριονέτες τελικά έχουν αναλάβει εργολαβικά την ταφή των εργασιακών σχέσεων και την οικονομική εξόντωση των εργαζομένων των ΔΕΚΟ!!! Άξιος ο μισθός των μισθοφόρων ραγιάδων... Θα λάβουν σύντομα απάντηση και μάλιστα ηχηρή!!!»
Δημ. Δελεβέγκος
πηγή: http://www.capital.gr/News.asp?id=1049732