Aρνήθηκε τελικά χθες ο Βενιζέλος να υπογράψει το τελικό   κείμενο που είχε συμφωνηθεί την Τρίτη με την TKMS και την Abu Dhabi  Mar,  γιατί οι Γερμανοί δεν είχαν περάσει καμία από τις διορθώσεις που  είχαν  συμφωνήσει μια μέρα πριν!
Η Ελληνική πλευρά (έστω και την  τελευταία στιγμή) έδειξε αξιοπρέπεια  και αντανακλαστικά στις  εξωφρενικές και απαράδεκτες κολοτούμπες των  Γερμανών.
Κατόπιν  αυτού η TKMS λειτουργώντας στυγνά εκβιαστικά ενημέρωσε σήμερα  τον  υπουργό Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο ότι στο διοικητικό  συμβούλιο  της εταιρείας που θα γίνει σήμερα το πρωί στη Γερμανία  αρχίζει η  διαδικασία πτώχευσης των ΕΝΑΕ με κατάθεση την ερχόμενη  Δευτέρα της  αίτησης πτώχευσης στο Πρωτοδικείο Πειραιά!
Με την ολοκλήρωση των  διαπραγματεύσεων οι τρεις εμπλεκόμενες πλευρές  (Υπουργείο Εθνικής  Άμυνας, ThyssenKrupp Marine Systems - TKMS, Abu  Dhabi Mar - ADM)  συμφώνησαν όπως την επόμενη ημέρα οι νομικοί σύμβουλοι  τους καταρτίσουν  από κοινού το κείμενο της νέας σύμβασης. Εκεί η  ελληνική πλευρά ζήτησε  κάποιες προσθήκες στην τελική συμφωνία που  έγιναν δεκτές από τους  Γερμανούς. 
Την επόμενη ημέρα πήγε η γερμανική αντιπροσωπεία στο  υπουργείο έδωσε το  κείμενο το οποίο θα υπογραφόταν σήμερα, αλλά  απουσίαζαν (όλως τυχαίως)  οι συμφωνηθείσες αλλαγές της Τρίτης.
Ο Ε.Βενιζέλος αρνήθηκε την υπογραφή και κυριολεκτικά τους απέπεμψε, θεωρώντας δικαίως ότι κοροϊδεύουν το ελληνικό κράτος
Η γερμανική ομάδα αποχώρησε από την Ελλάδα και ήδη βρίσκονται στο τόπο τους.Η απάτη και η κοροϊδία όμως παρέμεινε.
Αυτά  είναι τα αποτελέσματα της Ελληνικής ανοχής απέναντι στους  Γερμανούς που  ακόμα δεν έχουν παραδόσει ούτε ένα Υποβρύχιο έχοντας όμως  τσεπώσει εδώ  και καιρό το 80% του τιμήματος της σύμβασης.Κάποια στιγμή  η Ελληνική  πλευρά πρέπει να απαιτήσει αποζημιώσεις και τα χρήματά μας  πίσω.
Ολα  τα γερμανικα υποβρυχια ειναι προβληματικα και οχι μονο ο   Παπανικολης!Απλά απο τον παπανικολή και μετα έκαναν κάποιες μετατροπές   οι οποίες εξάλειψαν καπως το πρόβλημα της κλίσης αλλά τα υποβρύχια έχουν   αυξήσει κατά πολύ τον θόρυβο που βγάζουν δηλ το μόνο πλεονέκτημα που   είχαν χάθηκε.
Ακόμα και να κοπούν τα υποβρύχια και να εφαρμοστεί  ριζική αλλαγή στην  δομή τους θα έχουν πάλι χοντρό πρόβλημα.Το λάθος  ειναι σχεδιαστικό και  δεν διορθώνεται.
Κανονικα  θα έπρεπε να τα πουλήσουμε σε άλλη χωρα και να κάνουμε νέο  διαγωνισμο  για να αγοράσουμε αλλα υποβρύχια αν και εφόσον δεν μας  επιστρέψουν τα  λεφτά οι Γερμανοί όπως οφείλουν λόγω αδυναμίας τους στην  εκτέλεση της  σύμβασης
Τα ιδια προβληματα υπαρχουν στα γερμανικά  άρματα τύπου Leopard 2hel  οπως ρωγμές στο δαχτυλίδι που εδράζεται ο  πύργος και στα ανοίγματα των  επάνω θυρίδων,ερπυστριες που σπάνε χωρίς  λόγο και κάννη η οποία  αποφλοιώνεται μέρα με την μέρα!
Οι  γερμανοί στα πανάκριβα άρματα χρησιμοποίησαν υλικά 3ης κατηγορίας  και  δεν έκαναν την δουλειά και τους ελέγχους που έπρεπε με αποτέλεσμα  σήμερα  να έχουν σταματήσει οι παραδόσεις μεχρι να λυθούν τα προβλήματα  (αν  λυνονται)
ΠΗΓΗ:http://elliniki-stratigiki.blogspot.com/
