Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Μ. Βρετανία: ΜΚΟ και κυβέρνηση εισάγουν «gay μαθήματα» στα σχολεία


Κατήχηση της ομοφυλοφιλίας και σε μικρά παιδιά. Οι μαθητές θα πηγαίνουν να μάθουν μαθηματικά ή γεωγραφία και θα μαθαίνουν για τους ομοφυλόφιλους...
Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται για την ομοφυλοφιλία στα μαθηματικά, τη γεωγραφία και την επιστήμη, ως μέρος μιας οδηγίας που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση για την «γιορτή της ομοφυλοφιλικής κοινότητας».
Τα σχέδια των μαθημάτων έχουν σχεδιαστεί για μαθητές από την ηλικία των τεσσάρων ετών, σε ένα πρόγραμμα που χρηματοδοτείται με επιχορήγηση £ 35.000 από μία ΜΚΟ (Μη Κυβερνητική Οργάνωση) που ονομάζεται: ‘Training and Development Agency for Schools’.
Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί επίσημα τον επόμενο μήνα κατά την έναρξη του λεγόμενου "Μήνα Ιστορίας της LGBT κοινότητας" (κοινότητα Λεσβιών, Ομοφυλόφιλων Αμφισεξουαλικών και Τρανσεξουαλικών)- μια πρωτοβουλία για την ενθάρρυνση της διδασκαλίας σχετικά με θέματα που αφορούν τις λεσβίες, τους γκέι, τους αμφισεξουαλικούς και τους τρανσεξουαλικούς.
Τα μαθήματα, θα κατανεμηθούν σε όλη την διδακτέα ύλη, θα προσφερθούν σε όλα τα σχολεία της επικράτειας, τα οποία μπορούν να επιλέξουν είτε να κάνουν είτε να μην κάνει χρήση τους.
Αλλά οι επικριτές χθες το βράδυ είπαν ότι η πρωτοβουλία κάνει κακή χρήση των δημοσίων κονδυλίων που θα μπορούσαν να αποσπάσουν την προσοχή από τη διδασκαλία του «πυρήνα» των μαθημάτων.
Ανάμεσα στις προτάσεις είναι οι εξής:
Μαθηματικά: διδασκαλία στατιστικών μέσω ευρημάτων απογραφής σχετικά με τον αριθμό των ομοφυλοφίλων στον πληθυσμό, και χρησιμοποιώντας γκέι χαρακτήρες σε σενάρια για τα μαθηματικά προβλήματα.
Σχέδιο και τεχνολογία: ενθάρρυνση των μαθητών να κάνουν τα σύμβολα που συνδέονται με το κίνημα για τα δικαιώματα των γκέι.
Επιστήμη: - μελέτη ζώων, όπου το αρσενικό αναλάβει ηγετικό ρόλο στο μεγάλωμα των μικρών, όπως αυτοκρατορικοί πιγκουΐνοι και τα ιππόκαμποι και συζητήσεις στην τάξη, σχετικά με διαφορετικές δομές της οικογένειας, συμπεριλαμβανομένων των γονιών του ιδίου φύλου.
Γεωγραφία: Εξέταση της μετατροπής της περιοχής Castro του Σαν Φρανσίσκο τη δεκαετία του 1960 από μια περιοχή Ιρλανδών εργατών στην πρώτη «gay γειτονιά του κόσμου», και λαμβάνοντας υπόψη γιατί οι ομοφυλόφιλοι μετακινούνται από την ύπαιθρο προς τις πόλεις.
Γλώσσα: Χρησιμοποίηση γκέι χαρακτήρων σε σενάρια (σκετς), και διδασκαλία του "LGBT λεξιλογίου".
Το σχέδιο μαθήματος, γραμμένο από εκπαιδευτικούς και υποστηριζόμενο από το Υπουργείο Παιδείας, θα είναι διαθέσιμο για τα σχολεία να το κατεβάσουν από την ιστοσελίδα Schools Out.
Για τα μικρότερα παιδιά, το σχέδιο προτείνει τη χρήση εικόνων ζευγαριών του ιδίου φύλου, καθώς και την προώθηση του βιβλίου, "And Tango Makes Three", το οποίο αναφέρεται σε δύο αρσενικούς πιγκουίνους που μεγαλώνουν ένα πιγκουϊνάκι, ιστορία ‘εμπνευσμένη’ από πραγματικά γεγονότα στο Ζωολογικό Κήπο της Νέας Υόρκης.
Η οργάνωση Schools Out, η οποία διαχειρίζεται το γεγονός του Μήνα, δηλώνει στην ιστοσελίδα του ότι στόχος είναι «να γιορτάσει τη ζωή και τα επιτεύγματα της LGBT κοινότητας» και «να ενθαρρύνει όλους να δουν την ποικιλότητα και τη πολιτισμική πολυφωνία ως θετικές δυνάμεις».
Ωστόσο, ο Craig Whittaker, Συντηρητικός βουλευτής και μέλος της Education Select Committee, δήλωσε: «Αυτά είναι ανοησίες».
Αρκετά προβλήματα έχουμε στη χώρα μας, όπου είμαστε πάρα πολύ χαμηλά στους εθνικούς συγκριτικούς πίνακες σε αυτά τα βασικά μαθήματα.
«Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να επικεντρωθούν στη διδασκαλία της βασικής ύλης, έτσι ώστε να γίνουμε καλύτεροι σε αυτά και πάλι. Δεν βλέπω πώς εισάγοντας θέματα της LGBT κοινότητας σε αυτά τα αντικείμενα, θα βοηθήσει.
"Αυτό δεν έχει να κάνει με ‘ομοφοβία’, επειδή υπάρχουν και άλλα σχήματα γύρω από το εκπαιδευτικό σύστημα που υποστηρίζουν την ατζέντα των ΛΟΑΤ."
Ο John O'Connell, από τη Συμμαχία των Φορολογουμένων, πρόσθεσε: «Οι γονείς θα αναρωτηθούν εάν αυτή είναι η σωστή χρήση των πόρων και του χρόνου στα εν λόγω θέματα, ιδιαίτερα όταν ακούμε πόσο σφιχτός είναι ο προϋπολογισμός».
Η Sue Sanders, από την Schools Out, υπερασπίστηκε το πρόγραμμα.
«Όλοι προσπαθούμε να υπενθυμίσουμε στους δασκάλους ότι τα άτομα ΛΟΑΤ είναι μέρος του πληθυσμού και μπορείτε να τους συμπεριλάβετε στα περισσότερα μαθήματά σας όταν σκέφτεστε σφαιρικά».
Ο David Watkins, ένας δάσκαλος που εμπλέκεται στο σχέδιο, είπε: «Δεν θέλουμε τους καθηγητές να ξεκινήσουμε λέγοντας «Αυτό είναι ένα gay μάθημα». Θέλουμε απλά τα μαθήματα να μην αγνοούν ότι υπάρχουν οι λεσβίες και οι ομοφυλόφιλοι που πάσχουν από θέματα και προβλήματα.
"Όταν έχετε ένα πρόβλημα μαθηματικών, γιατί πρέπει αυτό να συνδέεται κατ’ ευθείαν με μία οικογένεια ή με ένα αγόρι και ένα κορίτσι; Γιατί να μην είναι δύο αγόρια ή δύο κορίτσια;
«Δεν πρόκειται για διδασκαλία σχετικά με την ομοφυλοφιλική σεξουαλική επαφή, είναι σχετικά με το να δουν και να καταλάβουν τα παιδιά την ιδέα ότι υπάρχουν και άλλα είδη ανθρώπων εκεί έξω".
Ο Μήνας Ιστορία των ΛΟΑΤ ξεκίνησε το 2005 και στο παρελθόν επικεντρώθηκε περισσότερο στην ευαισθητοποίηση για προσωπικότητες που θεωρούνται ότι ήταν (ή είναι) ομοφυλόφιλοι.
Μια λίστα στην ιστοσελίδα της περιλαμβάνει τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Αδριανό, τον ζωγράφο της Αναγέννησης Μιχαήλ Άγγελο, τον μαθηματικό Alan Turing και τον τραγουδιστή Will Young.