Συνεχίζεται για έβδομη ημέρα η απεργία των ιδιοκτητών ταξί οι οποίοι αντιδρούν στα σχέδια για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους. Το Σάββατο που μας πέρασε αποφάσισαν τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους σε Αθήνα και επικράτεια με πιο «ήπια» μορφή. Αύριο, με αφορμή τη συνεδρίαση του Κοινοβουλευτικού Τομέα Εργασίας Μεταφορών, αναμένεται να συγκεντρωθούν αυτοκινητιστές από όλη την Ελλάδα έξω από τη Βουλή.
Χθες οι ιδιοκτήτες ταξί κατέλαβαν για λίγες ώρες τα εκδοτήρια της εισόδου στον βράχο της Ακρόπολης και στο Μουσείο μοιράζοντας φυλλάδια που εξηγούν τα αίτια των κινητοποιήσεών τους και επιτρέποντας την ελεύθερη διέλευση των επισκεπτών.
Αντίστοιχες κινητοποιήσεις γίνονται εδώ και ημέρες σε διάφορους χώρους αρχαιολογικούς χώρους της χώρας, αλλά και στα διόδια των εθνικών οδών.
Την ίδια ώρα ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Ρέππας σε συνέντευξή του στην εφημερίδα το "Βήμα της Κυριακής" άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επανεξέτασης του ζητήματος των αυτοκινητιστών καλώντας τους ωστόσο να σταματήσουν τις όποιες «ανεύθυνες» ενέργειές που οδηγούν σε «εθνική καταστροφή».
Ο κ. Ρέππας είπε για το επίμαχο προεδρικό διάταγμα που αφορά το άνοιγμα της αγοράς των επιβατικών δημόσιας χρήσης που είχε ετοιμάσει αλλά δεν πρόλαβε να υπογράψει, ότι σε αυτό υπήρχε μια πρόβλεψη που ισχύει σε όλη την Ευρώπη και είναι αυτή που συνδέει τον πληθυσμό μιας πόλης ή περιοχής.
"Αυτό και μόνο το σημείο δεν υιοθετήθηκε από τον αρμόδιο υπουργό" τόνισε.
Όσον αφορά στην τοποθέτηση του κ.Ραγκούση την περασμένη εβδομάδα ότι αυτό δεν πέρασε από συλλογικό κυβερνητικό όργανο και πως αν το έστελνε θα κρινόταν αντισυνταγματικό από το Συμβούλιο της Επικρατείας, ο Δημήτρης Ρέππας απάντησε ότι: «Δεν συζητούνται στο Υπουργικό Συμβούλιο οι κανονιστικές πράξεις. Είναι θέμα συναρμοδίων υπουργών των οποίων η υπογραφή έχει τεθεί στο σχετικό Προεδρικό Διάταγμα. Αν είχε σταλεί το Προεδρικό Διάταγμα στο Συμβούλιο Επικρατείας, θα είχαμε ήδη τη γνωμοδότησή του. Και αν μεν κρινόταν αντισυνταγματικό τότε, με αυτό το δεδομένο, ο χώρος των ταξί δεν θα είχε κανέναν λόγο να στραφεί εναντίον της κυβέρνησης και να αντιδρά. Αν, πάλι, το Συμβούλιο της Επικρατείας έκρινε ορθή από άποψη συνταγματικότητας τη ρύθμιση αυτή, θα έπρεπε να είναι μια πολιτική αποδεκτή προς εφαρμογή".
πηγή