Η νέα γενιά των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας (HDTV) και των καλωδιακών που πωλούνται στο κοινό περιέχει δυνατότητες που δεν έχουν πολύ γίνει γνωστές από τις εταιρείες τεχνολογίας:κάμερες, μικρόφωνα και αισθητήρες που έχουν την ικανότητα καταγραφής του κάθε τι που συμβαίνει στο σαλόνι (ή στην κρεβατοκάμαρα). ¨όχι πολύ διαφορετικά από τιςτηλε-οθόνες στο μυθιστόρημα του George Orwell «1984», η τηλεόραση θα είναι σύντομα σε θέση να παρακολουθεί ακόμα και να αναλύει διεξοδικά όλα τα άτομα που θα βρίσκονται στην περιοχή των τηλεοπτικών συσκευών.
Η εταιρία τηλεπικοινωνιών,Verizon, κατέθεσε πρόταση για κατοχύρωση μιας νέας εφαρμογής που θα έχει ως στόχο την στοχευμένη διαφήμιση που βασισμένη σε πληροφορίες που θα συλλέγονται από την παρατήρηση της συμπεριφοράς του κοινού. Ειδικά διαμορφωμένα συστήματα κάμερας και μικροφώνων, ενσωματωμένα στις τηλεοράσεις των καταναλωτών, θα εντοπίζουν συμπεριφορές,συζητήσεις, ανθρώπους, αντικείμενα ή ακόμα και κατοικίδια που βρίσκονται κοντά στον χώρο της τηλεόρασης.
Αν το σύστημα, για παράδειγμα, καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένα ζευγάρι τσακώνεται, τότε θα στείλει αυτήν την πληροφορία στον κεντρικό εξυπηρετητή και αυτός, με τη σειρά του, θα εμφανίσει στην τηλεόραση του σαλονιού ή σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή,μία διαφήμιση για σύμβουλο γάμου. Αν οι πληροφορίες που συλλέξει ο «Μεγάλος Αδελφός» της Verizon, δείχνουν ότι το ζευγάρι περνάει ένα ρομαντικό απόγευμα,τότε θα εμφανιστεί διαφήμιση για ταξίδια δύο ατόμων ή για προσφορές λουλουδιών ή ακόμα και διαφημίσεις-προτάσεις ρομαντικών ταινιών.
Για πολλά χρόνια οι υπεύθυνοι τεχνολογίας ήθελαν να χρησιμοποιήσουν συσκευές όπως το Kinect τηςMicrosoft, για να εξελίξουν τη στοχευμένη διαφήμιση, όμως η Verizon πηγαίνει τη συγκεκριμένη τεχνολογία ένα βήμα παραπέρα με τη νέα της πατέντα που περιγράφεται από την εταιρία ως «Μέθοδοι και Συστήματα για Παρουσίαση Διαφημίσεων που Σχετίζονται με την Συμπεριφορά των Χρηστών».