Από: http://vigilantcitizen.com/
Σε εμφανές σημείο στην Τράπεζα της Αμερικής (Bank of America), υπάρχουν "ανατριχιαστικές" τοιχογραφίες, γεμάτες με αποκρυφιστικά - μασονικά σύμβολα. Ακόμη πιο ανησυχητικό είναι το γεγονός ότι αυτές οι εικόνες φαίνονται να ‘προβλέπουν’ τα γεγονότα ενός κόσμου που αλλάζει ριζικά σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον. Αποτελούν προβλέψεις οι συγκεκριμένες τοιχογραφίες της ερχόμενης αποκρυφιστικής Νέας Τάξης Πραγμάτων;
Ας εξετάσουμε την απόκρυφη σημασία των συμβόλων που βρέθηκαν στις τοιχογραφίες της Bank of America.
Ας εξετάσουμε την απόκρυφη σημασία των συμβόλων που βρέθηκαν στις τοιχογραφίες της Bank of America.
Ένας αναγνώστης του Infowars μου έστειλε φωτογραφίες με μερικές πολύ περίεργες τοιχογραφίες που εμφανίζονται στο Bank of America Corporate Center στο Charlotte, της Νότιας Καρολίνας. Περιττό να πούμε ότι αμέσως τράβηξαν την προσοχή μου, καθώς έμεινα εμβρόντητος από το συμβολισμό τους και το μήνυμά τους. Επίσης, δεν θα μπορούσα παρά να μην τις συσχετίσω με τις δυσοίωνες τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ.
Ζωγραφισμένες από τον Benjamin Long, τα έργα ζωγραφικής υποτίθεται ότι περιστρέφονται γύρω από τα θέματα “κάνοντας / κτίζοντας, χάος / δημιουργικότητα, και προγραμματισμός / γνώση” σε ένα "τολμηρό μίγμα αφηρημένης τέχνης και ρεαλισμού, συμψηφισμένο με πινελιές χρυσού ".
Αν και συνήθως διαβάζουμε από αριστερά προς τα δεξιά, υπάρχουν ενδείξεις κατά τις τοιχογραφίες υπαινίχθηκε ότι οι θεατές να διαβάζουν τα έργα ζωγραφικής από τα δεξιά προς τα αριστερά. Η σκηνή "προγραμματισμού" (οπτικά εκπροσωπείται από την τοιχογραφία στα δεξιά) είναι συνήθως το πρώτο βήμα κάθε διαδικασίας κι έτσι θα ήταν λογικό να ξεκινήσουμε από εκεί. Υπάρχει επίσης αλχημικός συμβολισμός που υπαινίσσεται τη χρονολογία των τοιχογραφιών, οπότε θα αρχίσουμε με αυτή στα δεξιά:
Η τοιχογραφία στα δεξιά ονομάζεται Σχεδιασμός / Γνώση. Μια απόκρυφη ανάγνωση του συμβολισμού της, αποκαλύπτει τι ακριβώς σχεδιάζεται και σε ποια γνώση αναφέρεται.
Βλέπουμε εδώ ένα νεαρό ξανθό αγόρι να στέκεται σε ένα γνωστό μοτίβο μασονικού πατώματος (σαν σκακιέρα) . Τα πόδια του τοποθετούνται σε γωνία 90 μοιρών, σύμφωνα με το τεκτονικό τελετουργικό έναρξης:
«Ερώτηση: Με την επιστροφή σας στην Στοά, που ήσουν τοποθετημένος, ως ο νεότερος εισερχόμενος μαθητευόμενος;
Απάντηση: Στη βορειοανατολική γωνία, τα πόδια μου σχηματίζουν ορθή γωνία, το σώμα μου όρθιο, με το δεξί χέρι του Σεβάσμιου Κυρίου στην ανατολή, ένας όρθιος άνθρωπος και μασόνος και μου δόθηκε απολύτως υπεύθυνα να περπατήσω και να ενεργήσω με αυτό τον τρόπο. "
- Malcolm C. Duncan, Duncan’s Masonic Ritual and Monitor (Μασονικό τελετουργικό)
Φαινομενικά κάτω από το αγόρι είναι άνθρωποι ντυμένοι με στολές επιχειρήσεων, σαν να έχουν θέση στρατηγική, δείχνοντας παράλληλα το μασονικό αγόρι. Μήπως το παιδί αποτελεί τη «νέα γενιά»;
Αυτό το ξανθό αγόρι θυμίζει πολύ το ξανθό αγόρι που εμφανίζεται στο κέντρο μιας από τις τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ.
Εδώ είναι το ξανθό αγόρι που σφυρηλατεί ένα σπαθί σε ένα ηνίο. Σημειώστε ότι το αγόρι φοράει παραδοσιακή βαυαρική στολή ... Παραπέμπει στους Βαυαρούς Illuminati;
Καιόμενη Βάτος, γυναίκα στο Κύβο και Πυραμίδα
Πίσω από το αγόρι είναι ένα δέντρο που καίγεται, το οποίο είναι αναφορά της καιόμενης βάτου της Παλαιάς Διαθήκης. Η καιόμενη βάτος έχει μεγάλη σημασία στην τεκτονική τελετουργία, ειδικά για τα μέλη του 33ου βαθμού, τα οποία θεωρούνται ότι είναι "κοντά στη Καιόμενη Βάτο".
"Στο βιβλίο της Εξόδου αναφέρεται ότι, ενώ ο Μωυσής φύλαγε το κοπάδι του Ιοθόρ στο Όρος Χωρήβ, " ο άγγελος του Κυρίου εμφανίστηκε σ 'αυτόν σε μια φλόγα πυρός στην μέση μιας βάτου", και εκεί του έγινε γνωστό για πρώτη φορά το Ανείπωτο Όνομά Του. Αυτό το περιστατικό μνημονεύεται στο (μασονικό) Βαθμό της Καιόμενη Βάτου της Βασιλικής Αψίδας (Burning Bush of the Royal Arch Degree). Σε όλα τα θρησκευτικά συστήματα της αρχαιότητας, η φωτιά αποτελούσε σύμβολο της θεότητας. Και η Καιόμενη Βάτος ή η Βάτος γεμάτη φωτιά που δεν κατακαίει, από την οποία προήλθε το Τετραγράμματον, το σύμβολο του Θείου Φωτός και της Αλήθειας, θεωρείται στους προχωρημένους βαθμούς του Τεκτονισμού, όπως και στις Ανατολικές Θρησκείες στους κατώτερους, σαν η μεγάλη πηγή αληθινού μασονικού φωτός. Ενώ τα Ανώτατα Συμβούλια του 33ου βαθμού υπογράφουν σε επίσημα έγγραφα ως "κοντά στην ΚΒ" ή Καιόμενη Βάτο, για να κάνουν γνωστό ότι είναι , στη δική τους ιεροτελεστία, η αποκλειστική πηγή όλων των μασονικών οδηγιών".
- Albert G. Mackey, Encyclopedia of Freemasonry, Part 1
Στο βάθος είναι μια αιγυπτιακή πυραμίδα, το απόλυτο σύμβολο των Μυστηρίων στις αποκρυφιστικές διδασκαλίες.
Μία παράξενη εικόνα της τοιχογραφίας είναι η γυναίκα προφανώς παγιδευμένη μέσα σε ένα διαφανή κύβο, που κρέμεται από τα κλωστές που έρχονται από τον ουρανό. Μήπως εκπροσωπεί το κοινό άνθρωπο, που είναι κολλημένος στα πλαίσια του υλικού κόσμου (που στον αποκρυφισμό εκπροσωπείται από τον κύβο) και χειραγωγείται από αόρατες δυνάμεις από πάνω;
Στα αριστερά της εικόνας είναι σκάλες, που προφανώς οδηγούν προς τον ουρανό, ένα κλασικό σύμβολο που αντιπροσωπεύει το δρόμο για φωτισμό (illumination) /Illuminati μέσα από τα μυστήρια του Τεκτονισμού.
Στον ουρανό είναι ένας μαύρος ήλιος, ένα άλλο σύμβολο με εσωτερική σημασία. Οι Ερμητικές παραδόσεις διδάσκουν την ύπαρξη δύο ήλιων, ενός αόρατου και αιθερικού φτιαγμένου από καθαρό "φιλοσοφικό χρυσό" και ενός υλικού, του μόνου που οι βέβηλοι μπορούν να αντιληφθούν, που είναι γνωστός ως ο Μαύρος Ήλιος.
Στην αλχημεία, ο μαύρος ήλιος (Sol niger) είναι το όνομα του αποτελέσματος του πρώτου σταδίου του Opus Magnum. Το αλχημικό Magnum Opus (ή Μεγάλο Έργο), ξεκινάει με το "μαύρισμα" - την πύρωση των ακατέργαστων μετάλλων - και τελειώνει με μεταστοιχείωση τους σε καθαρό χρυσό.
Σήμερα, το σύμβολο του Μαύρου Ήλιου συνδέεται κυρίως με τον εσωτερικό /απόκρυφο ναζισμό και αποκρυφιστικές σέκτες, όπως ο Ναός του Set. Επίσης βρίσκεται σε περίεργες θέσεις, όπως:
... Και, για άλλη μια φορά, το αεροδρόμιο του Ντένβερ.
Η δεξιά τοιχογραφία φαίνεται, επομένως, να απεικονίζει το πρώτο βήμα του «Μεγάλου Έργου» που πρέπει να εκπληρωθεί, όπως συμβολικά εκπροσωπείται από τον μαύρο ήλιο. Άντρες ντυμένοι με κοστούμια (ένας από τους μοιάζει παραδόξως με τον Adam Weishaupt – ιδρυτή των Ιλλουμινάτι), φαίνεται να προετοιμάζει μία νέα γενιά μασονικής νεολαίας. Εν τω μεταξύ, η «βλάσφημη» φαίνεται να είναι ‘χαλαρή’, μέσα σε ένα ημιδιαφανή κύβο, που ελέγχεται από αόρατους κουκλοπαίχτες.
Η Μεσαία Τοιχογραφία
Η μεσαία τοιχογραφία, Χάος / Δημιουργικότητα, απεικονίζει μια ταραγμένη μεταβατική περίοδο. Πολλές λεπτομέρειες εντός της ζωγραφικής αυτής περιγράφουν αυτή τη βαθιά αναταραχή, η οποία φαίνεται να επηρεάζει όλο το μέρος της κοινωνίας και του πολιτισμού. Βρίσκουμε στρατιωτικές και θρησκευτικές προσωπικότητες, ανθρώπους να διαμαρτύρονται και πολλά άλλα.
Ηλεκτροφόρα καλώδια, δίχτυα και στρατιώτες στους δρόμους λένε στους θεατές ότι αυτή η περίοδος αναταραχής είναι επίσης μία εποχή καταπίεσης. Ούτε η καλόγρια φαίνεται πολύ ευχαριστημένη.
Στα αριστερά του πίνακα είναι ένα άτομο που φοράει ένα κοστούμι βιολογικού κινδύνου, που υπαινίσσεται κάποιο είδος χημικού πολέμου.
Για το λόγο αυτό, και πολλούς άλλους, θεωρώ αυτό τον πίνακα πολύ παρόμοιο με μια από τις τοιχογραφίες του Αεροδρομίου του Ντένβερ ... τη πιο αποκρουστική.
Αυτή η τοιχογραφία από το αεροδρόμιο απεικονίζει μία μιλιταριστική μορφή που φορά μάσκα αερίων και καταπιέζει μια ατελείωτη σειρά θλιμμένων ανθρώπων. Χημικός πόλεμος, στρατιωτική καταστολή, νεκρά μωρά ... όλα είναι εκεί για να κάνουν αποκρουστική αυτή την εικόνα;
Εάν κοιτάξουμε την κορυφή της τοιχογραφίας, βλέπουμε ημιδιαφανή όντα να στροβιλίζονται με τη φωτιά, κάτι που ίσως υπονοεί ότι η αναταραχή επίσης συμβαίνει σε ένα μεταφυσικό, κοσμικό ή αστρικό επίπεδο.
Αυτό το φλογερό κυκλικό σχήμα μπορεί επίσης να παρομοιαστεί με τον ήλιο. Το χλωμό χρυσό χρώμα του και η διαφάνεια των στοιχείων του, μπορεί να συνδέονται με το ενδιάμεσο στάδιο του μεγάλου αλχημικού έργου που ονομάζεται "Λεύκανση". Ο Jung σύγκρινε αυτό το βήμα με το ξημέρωμα, την προετοιμασία για το επόμενο και τελικό στάδιο, που είναι η ανατολή του ηλίου, που χαρακτηρίζεται από το κόκκινο χρώμα. Το οποίο είναι, φυσικά, το πιο κυρίαρχο χρώμα της αριστερής τοιχογραφίας.
Αριστερή Τοιχογραφία
Η τοιχογραφία στα αριστερά υποτίθεται είναι επικεντρωμένη στο θέμα "Κάνοντας / Χτίζοντας". Η κύρια μορφή της τοιχογραφίας είναι ένας εργαζόμενος που κρατάει ένα φτυάρι, δείχνοντας ότι η δουλειά τελείωσε. Στην πίσω τσέπη του είναι ένα κόκκινο κομμάτι πανιού, μια συμβολική λεπτομέρεια στο πλαίσιο αυτής της εικόνας. Υπάρχει πράγματι μια μεγάλη έμφαση στο κόκκινο χρώμα σε αυτή την τοιχογραφία, το οποίο, όπως προαναφέρθηκε, είναι επίσης το χρώμα που συνδέεται με το τελικό βήμα του αλχημικού Magnum Opus: Rubedo, το «Κόκκινο Έργο».
Στη απόκρυφη διδασκαλία, ο αλχημικός μετασχηματισμός μπορεί να συμβεί σε πολλά επίπεδα: σε επίπεδο υλικού, όπου ακατέργαστα μέταλλα μεταλλάσσονται σε ατόφιο χρυσάφι, αλλά και σε πνευματικό επίπεδο και φιλοσοφικό, όπου ο βέβηλος άνθρωπος γίνεται "αναγεννημένης άνθρωπος". Στη μυστική-κοινωνία, όλος ο κόσμος θεωρείται ότι είναι το θέμα του αλχημικού μετασχηματισμού. Λέγεται ότι είναι ένα ατελές αεροπλάνο που χρειάζεται να «μεταλλαχθεί σε χρυσό", προκειμένου να αντικατοπτρίζει τους ουρανούς, σύμφωνα με τον ερμητικό αξίωμα «Όπως Πάνω, έτσι και Κάτω». Είναι η Νέα Παγκόσμια Τάξη το «Μεγάλο Έργο» της αποκρυφιστικής ελίτ;
Ο Κοιμώμενος Γίγαντας
Μια περίεργη λεπτομέρεια από την τοιχογραφία είναι αυτός ο αναμεμιγμένος με τη γη άνθρωπος, που βρίσκεται προφανώς σε βαθύ ύπνο ... ή είναι θαμμένος; Αυτό, επίσης, θυμίζει τον (ανησυχητικό) ύπνο του μικρού αγοριού στις τοιχογραφίες του αεροδρομίου του Ντένβερ.
Ένα μικρό αβοήθητο αγόρι κοιμάται (ή είναι νεκρό) με ένα κόκκινο μανδύα
Όπως τα περισσότερα ελίτ έργα τέχνης, οι τοιχογραφίες που εκτίθενται στην έδρα της Bank of America, την μεγαλύτερη τράπεζα στην Αμερική, λένε μια ιστορία που πρόκειται να αποκωδικοποιηθεί από εκείνους που γνωρίζουν. Οι τοιχογραφίες φαίνεται να απεικονίζουν τρία στάδια του μετασχηματισμού του κόσμου - τον προγραμματισμό, το χάος και την επίτευξη του στόχου - και κωδικοποιούνται χρωματικά για να είναι ανάλογες με τα τρία στάδια της ερμητικής αλχημείας: Nigredo (μαυρίλα), Albedo (λευκότητα) και Rubedo (ερυθρότητα). Οι τοιχογραφίες έχουν ξεκάθαρα πολλές ομοιότητες με τις τοιχογραφίες του Διεθνούς Αεροδρομίου του Ντένβερ, που απεικονίζουν επίσης τις προοδευτικές φάσεις μίας σε βάθος αλλαγής της κοινωνίας μετά από μια περίοδο έντονης αναταραχής.
Η πρώτη τοιχογραφία εμφανίζει ένα ευρύ φάσμα αποκρυφιστικών συμβόλων ορισμένα από τα οποία αναφέρονται στον Τεκτονισμό. Αυτό είναι εντυπωσιακό, καθώς η ζωγραφική βρίσκεται στο λόμπι της έδρας της πιο κυρίαρχης τράπεζας των Ηνωμένων Πολιτειών, δεν είναι και σε καμία Τεκτονική Στοά ... αλλά ίσως υπάρχει κάποια επικάλυψη. Εκείνοι που είναι "γνώστες" και μυημένοι στα μυστήρια είναι αυτοί που έχουν τα προσόντα για να ολοκληρώσουν τη διαδικασία του σχεδιασμού, οι οποίοι με αυτό τον πίνακα φαίνονται να είναι οι άνδρες με τα κοστούμια, των οποίων οι γραβάτες ταιριάζουν με το κόκκινο και άσπρο πάτωμα σκακιέρας και οι οποίοι κάνουν σχέδια για τις μελλοντικές γενεές, που εκπροσωπούνται από το ξανθό μασονικό αγόρι.
Στη δεύτερη τοιχογραφία, πολιτικές αναταραχές, εξεγέρσεις, διαμαρτυρίες και καταστολή όλα αυτά λαμβάνουν χώρα. Ιστορικά, οι μάζες συνήθως οδηγούνται σε μια ολοκληρωτική εξέγερση μόνο όταν οι συνθήκες διαβίωσής τους έχουν επιδεινωθεί σημαντικά ή όταν υφίστανται εξαιρετικά αντιλαϊκές πολιτικές. Μήπως αυτό το κομμάτι αναφέρεται στην απώλεια των ελευθεριών των πολιτών και την άνοδο του αστυνομικού κράτους; Υπάρχει επίσης μια μεταφυσική διάσταση στην εικόνα, εκπροσωπούμενη από την περιστροφή των γυμνών σωμάτων, που εμφανίζονται, όπως ο ήλιος, πράγμα που σημαίνει ότι η περίοδος αναταραχής συμβαίνει και σε ένα κοσμικό επίπεδο.
Η τελευταία τοιχογραφία δίνει την αίσθηση ότι η «αποστολή εξετελέσθη», με την επιβλητική παρουσία του επιβλέποντος εργάτη, ενώ στέλνεται το μήνυμα ότι «το έργο ποτέ δεν είναι εντελώς ολοκληρωμένο" καθώς οι εργάτες εξακολουθούν να δουλεύουν σκληρά στο πίσω μέρος. Αυτό θυμίζει την ταινία Metropolis, όπου μια κατηγορία εργαζομένων δουλεύουν σιωπηλά υπογείως, ως σκλάβοι μακριά, για να διατηρήσουν την ουτοπία της ελίτ. Δεν μπορώ επίσης να μην θυμηθώ τους 33 Χιλιανούς ανθρακωρύχους κοιτάζοντας αυτούς τους εργάτες ...
Συμπέρασμα
Οι τοιχογραφίες της Bank of America είναι ένα ακόμη παράδειγμα της ατζέντας της ελίτ που είναι «κρυμμένη από την κοινή θέα». Αυτές οι γιγαντιαίες εικόνες, που μπορούν να τις δουν όλοι, αλλά έχουν σχεδιαστεί για να γίνουν κατανοητές από λίγους, περιγράφουν τη φιλοσοφία της άρχουσας ελίτ, της αποκρυφιστικής γνώσης τους και των σχεδίων τους για το μέλλον. Όπως συμβαίνει με όλα τα έργα τέχνης, είναι δυνατό να ερμηνεύσεις αυτά τα έργα ζωγραφικής σε πολλά επίπεδα και να καταλήξεις σε διαφορετικά συμπεράσματα. Είναι, ωστόσο, δύσκολο να αγνοήσεις τα επαναλαμβανόμενα θέματα που βρέθηκαν στο "Sinister Sites" που περιγράφονται στο The Vigilant Citizen (που σημαίνει Πολίτες σε Εγρήγορση): διαδεδομένοι απόκρυφοι συμβολισμοί, το προάγγελμα μιας «νέας εποχής», περιφρόνηση για τις ‘βέβηλες μάζες’, πανηγύρι της καταπίεσης και του πολέμου, κλπ. . Συγκρίνοντας τις τοιχογραφίες της Bank of America με τα έργα στο αεροδρόμιο του Ντένβερ και τις Georgia Guidestones, μπορούμε να βρούμε μια συγκεκριμένη συνέπεια στο συμβολισμό τους, τον στίγμα τους και το μήνυμά τους. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι η ίδια η ομάδα είναι πίσω από όλα αυτές τις τοποθεσίες και πολλές άλλες. Όποιοι και αν είναι, εμείς γνωρίζουμε μερικά πράγματα στα σίγουρα: είναι εξαιρετικά πλούσιοι, εξαιρετικά ισχυροί και πραγματικά δεν σας συμπαθούν καθόλου ... γιατί δεν είστε ένας από αυτούς.
Μία άλλη ερμηνεία δίνεται στο http://www.infowars.com/
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή : http://vigilantcitizen.com/